پنجشنبه ۱۰ خرداد ۰۳

خرید وسایل پاکسازی پوست

فروشگاه تب پوست ایرانیان

خرید وسایل پاکسازی پوست

۴ بازديد

دستگاه میکرودرم و ار اف D7 با قابلیت جوان سازی و پاکسازی پوست با بهره گیری از فناوری آر اف RF یکی از بهترین دستگاه های لیفتینگ و سفت کنندگی ماهیچه ها از خانواده دستگاه میکرودرم سالنی ، افزایش جریان گردش خون ، رفع چین و چروک ها ، بازسازی مجدد سلول های مردخ پوست ، پاکسازی و جمع کنندگی منافذ باز پوست و … به عنوان یک دستگاه میکرودرم سالنی و یا یک دستگاه میکرودرم کلینیکی به فروش می رسد . یکی از مهم ترین ویژگی های خرید دستگاه میکرودرم و ار اف D7 حالت غیر تهاجمی این دستگاه است که بدون هیچ گونه خراش ، سوزن و و خون ریزی باعث رفع مشکلات پوستی از جمله افتادگی و کثیفی های روی سطح پوست می شود .

همان طور که در تصویر مشاهده می فرمایید این دستگاه شامل سری های مختلفی است که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی برای پوست صورت دارند ، با طب اسکین همراه باشید تا بیشتر با دستگاه میکرودرم و ار اف D7 و عملکرد این دستگاه برای پوست صورت را از بین ببرید .

به طور کلی دستگاه میکرودرم انواع مختلفی دارد . شما جهت خرید میکرودرم ابریژن ، قیمت دستگاه ابریژن ، قیمت دستگاه میکرودرم الماسی ، قیمت دستگاه میکرودرم خانگی و فروش ویژه انواع دستگاه میکرودرم از طریق اینستاگرام tebskin می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید .

سوال اصلی اینجاست که دستگاه میکرودرم چیست ؟ و دستگاه میکرودرم را از کجا بخرم ؟ میکرودرم با بهره گیری از دستگاه میکرودرم یکی از بهترین و غیر تهاجمی ترین روش های درمانی جوان سازی و پاکسازی با خاصیت لایه برداری ملایم پوست و تحریک پوست برای تولید مجدد پروتئین کلاژن می باشد . در واقع دستگاه میکرودرم با تحریک لایه های اپیدرم پوست باعث حذف و کاهش چین و چروک های پوستی شده ،سلول های مرده را از سطح پوست را از سطح پوست لایه برداری کرده و باعث جوانسازی پوست و افزایش جریان گردش خون در سطح پوست می شود .

خرید دستگاه میکرودرم کلینیکی یکی از اصلی ترین موارد ضروری برای تمامی کلینیک های تخصصی پوست می باشد . فروشگاه طب اسکین یکی از وارد کننده های اصلی دستگاه میکرودرم می باشد و شما جهت اطلاع از قیمت دستگاه میکرودرم خانگی با نازل ترین قیمت و خرید میکرودرم ابریژن ، می توانید از طریق تماس تلفنی ، واتس اپ و وب سایت و اینستاگرم tebskin با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید .

کاربرد اصلی دستگاه میکرودرم و  ار اف D7 :

  1. جوان سازی پوست ، سفت شدن پوست و لیفت صورت
  2. چین و چروک ها را برطرف کنید ، تیرگی ها را برطرف کنید ، ضد پف کنید.
  3. گردش خون ، تخلیه لنفاوی را بهبود می بخشد .
  4. اثر منجمد بر روی پوست ، انسداد رطوبت و مواد مغذی ، منافذ را سفت می کند .
  5. جذب محصولات مراقبت از پوست را بهبود می بخشد.
  6. متابولیسم پوست را افزایش داده و خاصیت ارتجاعی و سفیدی پوست را حفظ می کند .

مزایای پروپ های دستگاه میکرودرم و ار اف D7 :

پروپ دستگاه میکرودرم سالنی RF  :

تخلیه لنفاوی ، تخلیه لنفاوی ، از بیم بردن زردی و تیرگی پوست ،

افزایش درخشندگی پوست، باعث نفوذ مواد مغذی به لایه های اپیدرم پوست ،

پاکسازی منافذ منافذ ، بهبود خشکی و زبری پوست

پروپ مخصوص چشم :

تقویت و سفت شدن عضلات  نواحی چشم
انعطاف پذیری عضلات چشم برای پایان دادن به چین و چروک ها و سفت شدن  پوست زیر چشم
از بین بردن کیسه های چشمی ، رفع خستگی چشم ،رفع سیاهی زیر چشم ،
افزایش جریان گردش خون ، جوان سازی پوست
متابولیسم و لیپولیز ، نفوذپذیری پوست

پروپ خنک کننده  دستگاه میکرودرم و ار اف D7:

پس از تزریق محصولات مراقبت از پوست به لایه های اپیدرم پوست ، با استفاده از این پروپ می توانید دوام و ماندگاری مواد مغذی را چندین برابر کنید .

افزایش کلاژن سازی  ، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست ، ماندگاری مواد مغذی ، رفع آلرژی های پوستی ، از بین بردن قرمزی و تراکم پوست از مهم ترین ویژپی های این پروپ می باشد .

پروپ تزریق مواد به لایه های اپیدرم پوست :

این پروپ با ایجاد یک سوراخ کوچک بدون درد و خون ریزی مواد مغذی را به خوبی جذب لایه های اپیدرم پوست می کند .

با تمرکز بر روی لایه مواد مغذی مختلف از جمله کپسول ها و آبرسان ها به لایه های درم پوست وارد میشود .

افزایش جریان گردش خون ، تسریع متابولیسم پوست ، تخلیه لنفاوی و … از مهم ترین ویژپی های این پروپ می باشد .

پروپ آر اف RF :

پس از تزریق مغذی به داخل پوست برای جذب بهتراز این پروپ استفاده کنید .

پروپ کاوشگر لیفت صورت :

نوار لیفت صورت: خستگی پوست صورت  را در حین ماندن می توانید با استفاده از این دستگاه میکرودرم سالنی از بین ببرید چین و چروک ها را صاف کیند ، چین و چروک های چنجه کلاغی را رفع کنید

افتادگی در ناحیه گونه ها  ا بلافاصله برطرف سازید .

چربی های اضافه پوست را از بین ببرید .

پروپ کاوشگر رسانا :

پاکسازی و لایه برداری ملایم و غیر تهاجمی پوست بدون عمل جراحی و کارهای تهاجمی با استفاده از سرهای استریل الماس

پاکسازی کثیفی ها و آلودگی های پوست – پاکسازی منافذ پوست

رفع لکه ها  ، چین و چروک ها  ، از بین بردن رنگدانه های پوسی

بازسازی سلول های مرده – جوان سازی و کمک به جذب سریع مواد مغذی به لایه های اپیدرم پوست

ویژگی استفاده از دستگاه میکرودرم و آر اف 7D :

1) جوان سازی پوست ، گردن ، شانه ها ، پشت ، بازوها و پاها
2) کاهش لکه های پیری.
3) به حداقل رساندن رنگدانه های پوستی
4) کاهش آکنه و اسکارهای سطحی.
5) استخراج  جوش های سر سیاه و سفید.
6) کاهش پوست چرب.
7) بهبود سلامت کلی پوست.

ساخت دستگاه میکرودرم خانگی :

ساخت دستگاه میکرودرم خانگی بر اساس نیاز کاربران و استقبال بی نظیر آن ها از این محصول به عنوان یک دستگاه لایه بردار خانگی موجب شد تا کمپانی های ساخت تجهیزات مراقبتی پوست ، بر این باشند که هر ساله سری جدیدی از این دستگاه ها را روانه بازار کنند . شایان ذکر است بدانید ، ساخت دستگاه میکرودرم خانگی و کلینیکی ، توسط کشور چین صورت می گیرد .

تعمیر دستگاه میکرودرم :

یکی از مزایای خرید میکرودرم ابریژن در مدل های مختلف از شرکت طب اسکین ، ارائه خدماتی مانند تعمیر دستگاه میکرودرم توسط شرکت طب پوست ایرانیان با کادری مجرب می باشد . این شرکت قابلیت تعمیر انواع تجهیزات مراقبتی پوست از جمله دستگاه میکرودرم ، را دارد .

خرید دستگاه میکرودرم سالنی از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی محصولات و تجهیزات خود را با گارانتی و خدمت پس از فروش ، تضمین اصالت کالا ، قیمتی رقابتی ارائه می دهد .

جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه میکرودرم ، قیمت دستگاه میکرودرم با آب ، خرید دستگاه میکرودرم سالنی ، قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن با مشاوران ما از طریق تماس تلفنی ، وب سایت ، واتس اپ و اینستاگرام در ارتباط باشید.

فیشیال یکی از روش‌های محبوب برای بهبود ظاهر پوست و کاهش علایم پیری است. این روش از طریق تزریق مواد مختلفی مانند بوتاکس، فیلرها، و اسیدهای چرب به لایه‌های مختلف پوست انجام می‌شود. فواید و عوارض فیشیال بسیار زیاد و متنوع هستند. فواید اصلی فیشیال شامل کاهش چین و چروک‌های پوست، افزایش حجم و جوانسازی صورت، بهبود تراکم و الاستیسیته پوست، و ایجاد پوستی صاف و جوانتر می‌باشد. همچنین، این روش می‌تواند باعث کاهش ظاهر پف و سیاهی زیر چشم، مواجهه با آکنه‌ها و جایگاه‌های خشکی در پوست، و حتی افزایش اعتماد به نفس فرد شود.

 

اما همانطور که هر روش دارای مزایاست، فیشیال نیز ممکن است با عوارضی همراه باشد. عوارض متداول فیشیال شامل درد و تورم موقت در محل تزریق، احساس سختی یا سوزش، و قرمزی پوست می‌باشد که معمولاً در چند روز بعد از روند درمان بهبود می‌یابد. همچنین، ممکن است در برخی افراد بافت‌های زیرین پوست زخمی شود یا عفونت‌های جدی به وجود آید. علاوه بر این، نتایج فیشیال ممکن است ناپایدار باشند و نیاز به تکرار درمان‌ها داشته باشند، که این مسئله می‌تواند موجب هزینه‌های اضافی و ناراضی‌تری از نتایج شود. به همین دلیل، قبل از تصمیم‌گیری برای انجام فیشیال، بهتر است با پزشک متخصص مشورت کرده و مزایا و عوارض مربوطه را با او بررسی نمایید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.