پنجشنبه ۱۰ خرداد ۰۳

قیمت دستگاه میکرونیدلینگ حرفه ای

فروشگاه تب پوست ایرانیان

قیمت دستگاه میکرونیدلینگ حرفه ای

۴ بازديد

قلم میکرونیدلینگ Dr Pen دکتر پن A1W  یکی از بهترین قلم های خانواده میکرونیدلینگ و زیبایی جهت افزایش کلاژن سازی و جوان سازی و لیفت پوست صورت قابل استفاده می باشد .قلم های دکتر پن جز دستگاه های بسیار عالی با امنیت کامل جهت لیفتینگ پوست  بدون هیچ گونه لرزشی با سرعت بسیار بالا و قابلیت تنظیم دقیق سوزن می باشد.

همچنین قلم میکرونیدلینگ دکتر پن درماپن با سرعت ٨٠٠٠ الی ١٨٠٠٠ ضربه در دقیقه و اندازه سوزن ٠/٢میلیمتر الی ٣میلیمتر با هند پیس بسیار سبک به همراه لرزش بسیار کم بدون صدا ، انتخابی بسیار مناسب جهت تسفت و محکم کردن ماهیچه ها و بافت های پوست می باشد.

شما میتوانید به همراه قلم میکرونیدلینگ A1W  دکتر پن درماپن  از کوکتل های جوانساز و لیفتینگ پوست جهت رفع مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی استفاده کنید تا نتایج شگفت انگیز قلم های میکرونیدلینگ را چندین برابر کنید .

دکتر پن a1w یک روش درمانی کاملا  غیر تهاجمی و بی خطر می باشد که موجب از بین رفتن و کم رنگ کردن لکه های پوستی ، از بین بردن جای جوش ، تحریک پوست برای تولید سلول های جدید و همچنین افزایش تولید رشته های کلاژن می شود ، دکتر پن a1w به همراه کوکتل های ویتامین سی ، موجب تغذیه رسانی عمیق پوست شده و نه تنها خطوط و چین و چروک ها را محو و کم رنگ کرده ، بلکه موجب از بین بردن افتادگی و شلی پوست نیز می شود .

مزایای استفاده از قلم میکرونیدلینگ دکتر پن درماپن A1W:

١-با کمک قلم میکرونیدلینگ a1w میتوانید از محلوها ، ویتامین ها ، کوکتل ها و لوسیون های مختلف جهت رفع مشکلات و عیب و ایرادهای پوستی استفاده کنید و در همان جلسه اول شاهد نتایج شگفت انگیز آن روی پوست صورت خود باشید .

2-این دستگاه با سوراخ های ریزی که روی سطح پوست صورت ایجاد می کند ، به صورت کاملا غیر تهاجمی و بدون هیچ گونه عوارض جانبی پوست ر ابرای کلاژن سازی و ساخت الاستین آماده می کند . همچنین سوراخ های ایجاد شده بروی سطح پوست کمک می کند تا مواد مغذی مثل کوکتل ها ، ویتامین ها و لوسیون های مراقبت از پوست به خوبی به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و جذب پوست شوند.

3- قلم میکرونیدلینگ دکتر پن A1W سوراخ هایی روی سطح پوست ایجاد می کند که کمک می کند مواد مغذی به خوبی جذب پوست شوند و پوست به خوبی لیفت و آبرسانی شود . این سوراخ ها در مرحله اول قهوه ای رنگ هستند که پس از مدتی کاملا محو می شوند و روی سطح پوست ماندگار نخواهند بود.

عملکرد بسیار عالی این سوراخ های ایجاد شده این است که به صورت کاملا غیر تهاجمی و با هزینه ای بسیار پایین می توانید وست صورت خود را لیفتینگ و جوان کنید .

عملکرد اصلی قلم میکرونیدلینگ Dr Pen دکتر پن A1W :

  • افزایش کلاژن سازی و الاستین بر روی پوست
  • درمان ترک های چاقی و حاملگی
  • درمان جای  زخم بعد از عمل جراحی
  • درمان جای سوختگی شدید
  • کمک به جذب مواد مغذی و کوکتل ها و لوسیون ها به پوست
  • کمک به جذب ویتامین های مورد نیاز پوست
  • ترمیم و درمان لب های شکری
  • درمان هایپرپیگمنیشن و یا چند رنگی پوست
  • یکنواخت کردن رنگ پوست
  • از بین بردن لکه های پوستی ، لکه های پیری و آکنه ها و لکه های آفتاب سوختگی
  • باز سازی سلول های مرده پوست
  • کوچک کردن منافذ باز پوست
  • ترمیم پوست دون دون و پرتغالی

مشخصات فنی دکتر پن A1W :

ضد آب : خیر
استفاده به صورت خشک و مرطوب : خیر
قابلیت شستشو : خیر
سری قابل شستشو : ندارد
منبع انرژی : باتری قابل شارژ
استند شارژ : ندارد
قابلیت تنظیم سرعت : دارد
تعداد سری : یک عدد
طراحی ارگونومیک : دارد
سایر ویژگی‌ها : قابلیت کار با برق و باتری قابل شارژ داخل دستگاه

بسته بندی :

کیف نگه‌داری : دارد
برس تمیز کننده : ندارد
سایر اقلام همراه : شارژر، کابل USB، دو عدد کارتریج 12تایی، کاور دستگاه، ظرف نگهداری

خرید دکتر پن A1W  از طب اسکین :

فروشگاه اینترنتی طب اسکین وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی دستگاه ها و محصولات خود را با قیمتی رقابتی ، گارانتی و خدمات پس از فروش و ضمانت اصل بودن کالا ارائه می دهد .

شما عزیزان جهت اطلاع از مشخصات خرید و قیمت دستگاه های میکرونیدلینگ و  دکتر پن می توانید با مشاوران طب اسکین از طریق وب سایت ، اینستاگرام ، واتس اپ و تماس تلفنی در ارتباط باشید . مشاوارن ما پس از خرید شما از فروشگاه طب اسکین ، نحوه کار با دستگاه خریداری شده را به صورت رایگان به شما آموزش می دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.